
12. Beogradski Salon Vina
11. i 12. decembra 2015, Hyatt Regency
Ovogodišnji Beogradski Salon Vina se održava pod sloganom „O VINU I HRANI“, sa brojnim pratećim sadržajima posvećenim upravo slaganju vina i hrane.
Salon je, kao i uvek, konceptualno i programski fokusiran ka pasioniranim ljubiteljima vina i gastronomije koji žele da stalno unapređuju svoje znanja, da putuju i otkrivaju nova vina i nova podneblja, kao i da uvek budu otvoreni prema novim stilovima, pravcima i idejama.
U okviru Glavnog programa Salona će biti predstavljeno oko 500 vina (300 na Glavnoj sceni, 100 na Maloj sceni, 100 u Pratećem programu). Tzv. „Mala scena“ je, pre svega, namenjena alternativnim pravcima i trendovima, kao što su biodinamička, organska, „oranžna“ vina itd.
Salon, takođe, obuhvata i više od 50 pratećih događaja (degustacija i radionica), u okviru pet glavnih programskih segmenata:
- Master Class degustacije
• Edukativne degustacije za nove generacije
• Premijerne degustacije novih vina na tržištu
• Specijalne degustacije za profesionalne kupce
• Ekskluzivne degustacije za privatne kupce
Program slaganja vina i hrane je koncipiran u četiri glavne programske celine:
- „Delikatesna radnja“ (degustacija vrhunskih delikatesnih proizvoda uz vino)
• „O vinu i hrani“ (specijalni program slaganja vina i hrane)
• „All you Need is Cheese!“ (stručno vođene degustacije sira i vina)
• „Nešto slatko“ (mini festival vina i čokolade)
Agencija InVino se od 2002. godine bavi marketingom , TV produkcijom, izdavaštvom i organizacijom događaja iz oblasti vina i gastronomije. InVino proizvodi TV emisije Put vina (450 epizoda) i Evropska kuhinja (100 epizoda), organizuje Beogradski salon vina, izdaje časopis Put vina i DVD izdanja posvećena vinu i hrani.
U periodu od 2004-2010, agencija InVino je organizovala i sedam Međunarodnih festivala vina u Centru Sava.
Sve o prethodnim izdanjima Beogradskog Salona Vina pogledajte na – www.invino.rs
WineMatch
WineMatch je grupacija koji objedinjuje domaće i strane proizvođače, uvoznike i distributere vina i hrane, kao i kompanije i pojedince iz oblasti ugostiteljstva, medija i marketinga, sa osnovnom idejom da unapređuje i promoviše autentične proizvode visokog kvaliteta.
Glavna platforma ovog projekta je internet portal www.winematch.rs, a u pripremi je i produkcija TV emisije posvećene vinu i gastronomiji, kao i časopis, koji će se baviti istim temama. WineMatch priprema i novi događaj posvećen vinu, pod nazivom „Teatar Vina“, koji će biti održan u maju 2015. godine.
Projekat je otvoren za sve kompanije i profesionalce iz gore navedenih oblasti. A, detaljne informacije o projektu i navedenim programima biće objavljene na ovom portalu tokom novembra 2015.
Posetioci Salona plaćaju dnevnu kotizaciju, koja obuhvata: degustaciju vina i hrane u okviru Glavnog programa, kao i mogućnost učešća u svim Pratećim programima (uz prethodnu rezervaciju mesta).
Kotizacija se može platiti na licu mesta.
Cene:
Dnevna kotizacija: 1.200 din
Kaucija za čašu: 300 din
Za sve medije koji žele da izveštavaju sa Beogradskog Salona Vina nije potrebna prethodna akreditacija.
Sve novinarske ekipe se akredituju na licu mesta, u hotelu Hyatt Regency, ispred Kristalne dvorane (na pultu TRADE & MEDIA). Za akreditaciju je potrebna zvanična PRESS legitimacija ili akreditacija redakcije na memorandumu.
Za dodatne informacije pozovite: +381 11 6147 669
Ažuriranje liste je u toku…
DISTRIBUTERSKE KUĆE
105 PA OPET | ADRIA TRADE | ENOTRIA | MKN GROUP |
SILBO | TAKTIK | VINODOM | VESTA INTERNATIONAL |
Želimo vam srdačnu dobrodošlicu na 12. Beogradski Salon Vina!